Spotkanie z Margaret.

czwartek, października 02, 2014

Hej! Jak wiecie na koniec wakacji w Uniejowie odbył się koncert Lata z Radiem, na którym wystąpiło wiele gwiazd a z tych wielu gwiazd spotkałam się z Margaret i Grzegorzem Hyży niestety z nim nie udało mi się zrobić zdjęcie.
Najlepsze było wtedy gdy Margaret spojrzała na mnie i powiedziała:
" Ja Cię gdzieś poznałam" Zaskoczyłam się wtedy i owszem miała racje rozmawiałam z nią przez Skype przez wygrany konkurs w Radiu Zet. Natomiast gdy stałam z koleżanką wyjechał samochód z Grzegorzem pomachałyśmy mu i zatrzymali się podpisał nam autografy, a po dodaniu zdjęcia na instagram otrzymałam od niego tzw. serduszko. Tego dnia byłam chora i na zdjęciu z Margaret nie wyszłam za ładnie, ale to nie jest ważne, ważne jest to z kim jest to zdjęcie <333
A oto ich piosenki. + Dostałam dodatkowo dwa serduszka na instagramie od Patryka Kumora <33






Miłego dnia <3

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram