session

środa, września 24, 2014

Cześć wszystkim od razu was przepraszam za moją nieobecność, znów miałam popsuty laptop :c Ale mniejsza z tym, dziś mam dla was zdjęcia z mojej mini sesji z Karoliną, która odbyła się 27.08.14 Było to prawie miesiąc temu, no ale... A po za tym jak minęły wam wakacje, bo mnie strasznie szybko. W tym roku rozpoczęłam gimnazjum muszę się pochwalić, że mam bardzo fajną klasę mam szczęście iż jestem w klasie ze swoimi przyjaciółkami, a osoby które doszły są bardzo fajne <3.
Wakacje były całkiem udane, najlepsze było to gdy przyjechała moja kuzynka która niedługo kończy 3 latka, jeśli ktoś śledził mojego instagrama wie dobrze, co robiłam we wakacje, ale jeśli nie macie mojego instagrama to zapraszam tu : http://instagram.com/rozadryzner możecie mnie obserwować, komentować itp. zapraszam was także na moje inne stronki możecie pisać a ja z chęcią odpiszę. A co do niespodzianki, to bardzo was przepraszam, ale ja jak na razie też nic nie wiem. Jeszcze dziś skontaktuję się z menagerem zespołu. Dziś obudziłam się z katarem chrypą i kaszlem więc zrobiłam sobie wolne zobaczymy co będzie z jutrem, najgorsze jest to że są zawody w bieganiu w których biorę udział miejmy nadzieje, że do jutra będzie ze mną lepiej ;) A wy zdrowi czy chorzy ? Miejmy nadzieje że zdrowi. Już niedługo dodam kolejną notkę, a wy się trzymajcie :P













ogrodniczki C&A , T-shert:-----, baleriny VICES
 R.

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram