school look

środa, października 15, 2014

Cześć, dzisiejsza notka o "szkolnym look'u" Moja przyjaciółka przygotowała cztery stylizacje natomiast ja jak na razie jedną, ale będą one dodawane po kolei dziś dodam jedną. Jak większość z was wie nie tylko ja lubię robić stylizacje, tą stylizacje wykonała moja przyjaciółka z którą prowadziłam swój pierwszy blog "Dance is over live" Pamięta ktoś? Może nie bo minęło już sporo czasu ... :)
Oto ona:
Jak widać nie jest to tzw. "dziewczęcy styl" Powiem szczerze, że kiedyś lubiłam ubierać się dziewczęco, ale z czasem to zniknęło i wydaje mi się że chyba dobrze się stało <33
Niestety nie wiem z jakich sklepów pochodzą ubrania, które ma na sobie, lecz wiem że większość z  nich została zakupiona w Manufaktura. A ma na sobie :
- T-shirt
- kurtka wiatrówka
- jeans
-  cereepers
Jak na razie to tyle czekajcie na kolejne notki <33
R.

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram