PINK EYES

czwartek, marca 29, 2018

Kochane dziś chciałabym zaprezentować Wam mój kolejny makijaż, którego cały akcent skupia się na oczach, co możecie wywnioskować już z tytułu.
 Mi osobiście bardzo się podoba, chodź dopiero się uczę i jestem świadoma, że nie wszystko wychodzi idealnie.  Mogliście już zobaczyć ten makijaż na moim Instagramie, gdzie oczywiście Was odsyłam ----> @rozadryzner
Post pojawia się znów po długiej przerwie, z racji że brakuje mi na wszystko czasu, ale będę się starać dodawać posty systematycznie, ile chcielibyście zobaczyć ich w tygodniu bądź w miesiącu, czekam na Waszą odpowiedź w komentarzach.
 Dajcie mi koniecznie znać, co sądzicie o takim akcencie. I odsyłam na moje social media;
 oraz na mojego snapchata, którego znajdziecie pod nazwą princess.ros
 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Dla mnie bardzo się podoba. Jednak nie wiem czy sama bym się odważyła. Ale ty fantastycznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż :)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Your eye shadow looks so pretty! I love it.
    http://sugarcoatedbears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki makijaż :). Może nie jest on na co dzień, ale na pewno przyciąga wzrok. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądasz w tym makijazu 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, dodaje takiego pazurka - całą uwagę skupia na oczach :D
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolorki, mi coraz bardziej podobają się brzoskwiniowe odcienie, ale różowe też są świetne.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie podoba bardzo :) a posty hmmm u mnie sa co mniej wiecej weekend ze wzgledy ze w tygodniu nie mam na nie czasu ;)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglada całkiem fajnie, tylko czy mi się wydaje czy nie ma na rzesach tuszu? Zawsze gdy robie mocniejszy makijaż to maluję tez rzesy bardziej intensywnie, więc moze mi sie wydaje.
    Troche nie na temat, ale masz super kolczyki!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest, ale lubię gdy rzęsy wyglądają naturalnie :)
      Dziękuję!

      Usuń
  12. Bardzo ładnie wykonany makijaż! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow girl eye shadow look beautifull,like it..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Amazing look! Wish you a happy Sunday.

    Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi taki makijaż niestety nie pasuje, chodź podoba mi się tak bardzo! wyglądasz przepięknie! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Very cool!!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolorki na oczach!
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama mam niestety duży problem z systematycznością:( Makijaż świetny!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Ci pasuje! Ja niestety w różowych cieniach wyglądam jakby mnie ktoś pobił, dlatego zawsze dodaje mnóstwo brokatu!
    Buziaki x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram