Mam 16 lat i tatuaż

sobota, października 14, 2017

Cześć!
 Przepraszam Was, że tak dawno nic nie dodałam, ale miałam szkołę i brak motywacji do napisania czegokolwiek, jednak po przemyśleniach co mogę napisać doszłam do tego, że obiecałam Wam posta odnośnie mojego pierwszego tatuażu, chodź nie mam tak wielkiego doświadczenia nie będę się wymądrzać w tym temacie, bo każdy takie rzeczy może przechodzić inaczej, a ja chcę jedynie powiedzieć Wam jak to wyglądało u mnie. 
Oczywiście, osoby niepełnoletnie potrzebują zgody rodzica i jego obecności w trakcie zabiegu i tak było w moim przypadku, oczywiście jeszcze wcześniej musiałam namówić moją mamę, aby zgodziła się na tatuaż, a gdy tak się stało od razu umówiłam się na wizytę. 
Swój pierwszy tatuaż zrobiłam dokładnie 09.08.2017, czyli  minęły już dwa miesiące odkąd zdobi moje ciało.
Jest to dość malutki tatuaż serduszko, które widzicie na zdjęciu. 
Dlaczego wybrałam mały tatuaż? Wybrałam go dlatego, że po prostu takie mi się podobają i już w planie mam kolejny mały tatuaż, ale tym razem w bardziej widocznym miejscu.
Z początku bardzo się bałam, ponieważ strasznie boję się igły, ale muszę powiedzieć, że zupełnie nic nie czułam, wykonanie całego tatuażu to było dosłownie 5 minut, i w tym czasie spełniłam jedno ze swoich marzeń. 
Oczywiście, na świeży tatuaż należy robić opatrunek, smarować go odpowiednią maścią taką jak bepanthen co kilka godzin ja robiłam to co 3, oraz zakładałam opatrunek kiedy wychodziłam z domu przez dwa tygodnie do momentu zagojenia się tatuażu. 
 A Wam podobają się tatuaże, planujecie jakieś w przyszłości ? 
Zapraszam Was na mojego instagrama @rozadryzner

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ja także już w listopadzie będę umawiać się na swoj pierwszy w zyciu tauaz i strasznie siętym jaram ! takie minimalistyczne tatuaze podobaja mi sie najbardziej i jejciu ! zazdroszcze !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam minimalizm w tatuażach! Sama myślę o czymś takim w przyszłości. Twój jest naprawdę uroczy ♥

    https://studenckalatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, malutki tatuaż ^^ Do tatuaży mam neutralny stosunek, aczkolwiek podobają mi się, jednakże na obecną chwilę nie planuję żadnego robić :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, subtelny tatuaż ;) Jest naprawdę dziewczęcy. Sama chciałam zrobić, ale jednak się rozmyśliłam ;)

    Zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie posiadam, ale twój jest przesłodki :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ciągu niespełna roku zrobiłam siedem. to strasznie uzależniające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym w 100 % sama właśnie mam zamiar umówić się na kolejny :)

      Usuń
  7. Planuję, planuję, już nawet mam termin. Ale wciąż się zastanawiam jaki wzór wybrać. Podobają mi się takie małe tatuaże właśnie. Może się zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo odważna decyzja. Czytałem właśnie, że dla nieletnich niezbędna jest zgoda na zrobienie tatuażu. Moim zdaniem to bardzo rozsądne podejście. Chociaż wiadomo, że wszystko da się obejść ;).

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram