Koniec wakacji z Olą i Zuzą

poniedziałek, października 06, 2014

Cześć, tą notką kończę moje tegoroczne wakacje, które się skończyły już dwa miesiące temu. Szczerze mówiąc moje wakacje były udane wpędziłam je ze swoimi przyjaciółmi jak i rodziną np. taką moją małą Sarą która przyjechała z Niemczech na jeden tydzień. Pod koniec swoją obecnością zawdzięczały mnie moje dwie przyjaciółki z którymi spędziłam 4 dni może i mało, ale to zawsze coś iż nie widujemy się często, ale oczywiście nie ma opcji by nie pisać ze sobą <33 Spędzanie czasu z takimi osobami które doprowadzają do uśmiechu na twojej twarzy to bezcenne ważne że są z nami. Ja w tym roku nie narzekałam na nudę wakacje migły i tak, że aż wcale ich nie odczułam może dlatego że miałam co robić? Większa część was wie, że rozpoczęłam naukę w gimnazjum powiem szczerze, że nie jest dość łatwo ale dopiero początki tego uroku. Nie chce mi się dużo rozpisywać, ale teraz bardzo czekam na następne wakacje na które poczekamy jeszcze troszkę, z każdym dniem jest już coraz bliżej jak na razie nie testuje tego " byle do wakacji" tylko na początku "byle do piątku" ktoś z was też tak robi? Teraz kilka fotek z dziewczynami.
P.S one są bliźniaczkami !







Tą notką kończę pisanie o wakacjach powrócę do tego hm... w wakacje ? Wszyscy trzymajcie się ciepło życzę wam miłej nauki, pracy  i nie tylko. Na nowe notki czekajcie z pewnością pojawi się ich sporo :)
A co do niespodzianki to sama nic nie wiem :(
okulary- barcelona, kapelusz- stoisko koło plaży, kostium- vendo
R.

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram