Scholl look part III

czwartek, października 30, 2014

Hej , dziś kolejna cześć "szkolnego look'u", który znów będzie z Karoliną iż moje stylizacje zostały usunięte w serwisie, który naprawiał mi telefon. Ale mniejsza z tym. Jutro Halloween <33 Ktoś się cieszy ? Bo ja bardzo uwielbiam takie święta, lecz w tym roku odpuszczę sobie "pukanie do drzwi innych" Ale za to spędzę ten dzień ze znajomymi np. z taką moją Wiolą <33
W następnej notce napiszę wam o moim wyjeździe do Warszawy, gdzie zwiedziłam Stadion Narodowy i Muzeum sportu. A oto kolejna stylizacja:
Okey, więc jak zwykle moja psiapsióła ma na sobie jeansy do tego białą koszulkę, prześwituje więc polecam do tego tzw. bandaż pod koszulkę. Do tego jeansowa kurtka rozpuszczone włosy, i najlepiej trampki. Kolejna notka już nie długo :)
~R

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram