5 pomysłów na prezenty świąteczne!

sobota, grudnia 03, 2016

Cześć Wam!
Znów wracam po dwutygodniowej przerwie. Zdecydowanie ten okres nie sprzyja mojej kreatywności. Dzisiejszym tematem będą prezenty świąteczne! Sama nie mogę uwierzyć, że to już grudzień jeszcze niedawno zaczynały się wakacje, a już niedługo koniec pierwszego semestru. Jakoś nigdy nie miałam problemu z wymyśleniem prezentu dla bliskich mi osób, ale jeśli wy macie pustkę i nie wiecie co sprezentować przygotowałam kilka propozycji.


1. Perfumy

 Wiadomo, że perfumy kochają nie tylko kobiety, ale i mężczyźni więc jest to dobry pomysł na prezent.

2. Książka

To idealny prezent, dla osób które lubią czytać.



3.  Case na telefon

To prezent raczej bardziej dla nastolatków. Możesz kupić go swojemu rodzeństwu.


4. Kubek z nadrukiem/ napisem

Ja ten pomysł wykorzystałam w tamtym roku, prezentując kubek z cytatem jednej z piosenek swojej przyjaciółce.


5. Swetry

Swetry to idealny pomysł na prezent oraz zima to idealna pora na nich noszenie. Świąteczne swetry dodają nastroju.

 A jakie są wasze pomysły na prezenty?
R.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Perfumy są zawsze dobrym wyborem ;) Trzeba tylko wiedzieć kto jakie zapachy lubi ;) Kubki z ciekawym motywem też są super. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. three month resources or even in several other packages which can be discounted or encompass bonuses.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z książek na pewno bym się bardzo ucieszyła. Ale muszę przyznać, że sama wolę kupować innym prezentem pod kątem tego, czym on się interesuje. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. My hypothesis is based around my assumption that a portion of executives have a selection concerning Beauty Secret Answers. Beauty Secret Answers is exciting. Where in the world do you go for a famous Beauty Secret Answers? Why does the size of the Beauty Secret Answers make a difference? You should take a closer look at Beauty Secret Answers, for example. When comes down to it I must simply hide from this as soon as they possibly can. I, plausibly, have to be doomed to assimilate Beauty Secret Answers.
    http://beautysecretanswers.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram