shool look part II

czwartek, października 23, 2014

Hejo! No to znów piszemy o tzw. " szkolnym look'u" Dziś kolejna porcja tego co z pewnością was nie ciekawi, ale zawsze warto może coś komuś wpadnie w oko i spodoba się jakaś stylizacja ??
No dobra przejdźmy do stylizacji :
Znów stylizacja, z wiatrówką, ale za to t-shirt z napisem "Queen" Można powiedzieć, ze moja przyjaciółka jest " Królową " , ale w swoim świecie :P Stylizacja jest podobna. Jednak ja znów nie wiem z jakich sklepów pochodzą ubrania lecz znów powiem Łódź Manufaktura to jest pewne a 1000% Zazwyczaj do szkoły ubieramy się na luzie, ale są osoby które ubierają się dziewczęco i wg.. ja i Karolina + inne moje przyjaciółki nie należymy do tej grupy :)  Są plusy i minusy.
Zestaw:
- kurtka wiatrówka
- t-shirt
- jeans
+ buty najlepsze będą air-max lub vans'y lub po prostu zwykłe trampki :)
Druga sprawa to, niektórzy wiedzą o tym że w niedzielę 19. października brałam udział w charytatywnym bieganiu. Ja sama chciałabym was zachęcić do aktywnego trybu życia oraz zdrowego, ale także do brania udziału w takich sprawach charytatywnych, możemy pomóc i fascynować  samych siebie, że pomogliśmy i zrobiliśmy coś dla kogoś co może pomóc więc ja was zachęcam i szykuję się na następny rok ! Mam nadzieję, że wy też jeśli będzie taka okazja :)

A to dla nie niedowiarków :P
R. <33

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram