Scholl look part IV

czwartek, listopada 06, 2014

Hej, to przed ostatnia cześć " szkolnego look'u" Mam nadzieję, że może chociaż trochę się wam podobają chodź wiem, że to co pisze jest żałosne :P. To może teraz coś innego oprócz samych modowych rzeczy??? Muszę wam powiedzieć, że dziś odbyła się zaskakująca premiera nowej piosenki Seleny Gomez, która promuję swój najnowszy album " For You" , którego premiera już pod koniec listopada. Oto jej piosenka, która zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie <3!
Ale, również piosenka Honoraty Skarbek, słyszeliście ją może ?? Piosenka #NAGA, która miała premierę 4 listopada? Jak patrze na je dwie to są bardzo do siebie podobne :P

A teraz szkolny look :

W tym zestawie znajduję się długi sweter po za tyłek, T-shirt oraz jeansy znając Karolinę buty do tego to ari-max cri-persy albo vans. + do tego pokręcone włosy :P
Zamiast takich kolorów oczywiście możemy wybierać swoje ulubione, np. ja mam sweter czarno-biało-szary moje t-shirt w szczególności są białe a co do jeansów to różnie :P Najczęściej do tego kok i trampki :P
No to miłego :P I do kolejnej notki.
Lubicie język hiszpański ?? Prawdopodobnie zacznę się go uczyć, ale co z tego będzie to jeszcze zobaczymy xD
~ Róża :))

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram