Birthday !

wtorek, czerwca 24, 2014

Siemanko, słonka xD!
Dzisiaj notka o moich #13 urodzinach, które odbyły się 20.06.2014 roku. W końcu się ich doczekałam, ale zamiast 13 lat mam 31 według mojego brata, który przestawił mi po dmuchaniu świeczki. Przykrością, było dla mnie to, że Wioletta nie przybyła <wiem dla czego i nie wierze jej w tym zdaniu> oraz inne trzy dziewczyny, które także nie przybyły chodź wiem dla czego bardzo dobrze, chodź i tak bardzo dobrze bawiłam się z moimi przyjaciółmi. Rozłożyliśmy łóżko podłączyliśmy kabel łączący laptop z telewizorem i oglądaliśmy sobie różne filmy.Imprezka trwała do 21, ale z Karoliną dłużej można powiedzieć, że do rana chodź poszłyśmy spać ok. dwunastej.
Szkoda, że pojechała ok 12 rano. Ale cóż rodzice po nią przyjechali i nie było innego wyjścia inaczej mówiąc ja bawiłam się świetnie mam nadzieję, że moi znajomi także.
Miałam najlepszą ekipę na świecie, dostałam także wspaniałe prezenty, aż prawie się popłakałam.
Jest to jeden z moich prezentów, lecz nie mam zdjęć ale były to kostium kąpielowy, lakiery, karimata, chant-elki, kosmetyczkę, pamiętnik, oraz narzutkę, które są teraz bardzo modne. 
Bardzo serdecznie za to wszystko dziękuję ! 
A teraz trochę zdjęć z imprezki:

<33. Całusy ! ~Róża

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram