BEACH!

wtorek, lipca 22, 2014

Cześć wam wszystkim :) Jak mijają wam wakacje ?? plażujecie , bawicie się ze znajomymi ja osobiście tak dziś byłam na plaży nie z przyjaciółmi lecz mamą, ponieważ mam do niej małą sprawę a jak ją mam to spędzam z nią więcej czasu, ale jak widać prawdopodobnie się udało, ale czy na pewno dowiem się o 19 ... 3majcie kciuki. A co do plaży to się tak opaliłam, że cała skóra mnie swędzi :( Macie może jakieś sposoby na to? Jak tak to ja poproszę ... ale mam nadzieję, że przejdzie ! Jak tak sobie teraz siedzę i myślę, to wakacje prawie zleciały mamy już 22 lipiec czyli reszta miesiąca mignie raz dwa i trzy... :)
Trochę zdjęć z dzisiejszego plażowania <33






Zaraz zdjęcia pojawią się na  IG być może nie wszystkie dziś :) Wiem, że pisałam że zawieszam, ale przełożę na chwilkę kartę i się doda :)
Czeka ktoś na niespodziankę, mam nadzieje że spodoba wam się wywiad i gwiazda z która odpowie na pytania,... niedługo kontaktować się będę z menagerem wokalistki <33
Miłego Dnia <3 ~Róża

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram