ball...

niedziela, czerwca 22, 2014

Hej, kochani 16.czerwca 2014 roku odbył się bal na zakończenie klas VI.
Jak dla mnie był bardzo udany, myślę że wszyscy z mojej jak i równoległej klasy dobrze się bawili.
Ja osobiście powtórzyła bym tą całą imprezę, ale cóż tylko raz w  życiu kończy się podstawówkę, no chyba że ktoś nie zda, ale to naprawdę mało razy się zdarza a przynajmniej tak myślę ! Mylę się? Nwm może ktoś powie, że tak lecz nikt nie ma takiej pewności.
A więc przejdźmy do mojego balowego stroju. 
Miałam na sobie biało-czarną sukienkę, która wygląda o tak :
Nie wyglądać jakiej dokładnie była długości, ale tak mniej więcej przed kolano, do tego dołożyłam skórzane bolerko iż sukienka jest bez ramiączek. Włosy miałam rozpuszczone, bardzo się cieszę , że odrosły po ostatnim ścięciu a nawet dwóch jednak najgorsze jest to, że kręcą się bardziej niż wcześniej :( 
A moje buciki najlepsze na świecie szpileczki 10 cm to wcale nie dużo wyglądają :

Zdjęci było zrobione, gdy szykowałam się i miałam jeansy zamiast sukienki. Jak tak patrzę na te zdjęcia to wydaje mi się,że te buty nie nadają się tylko do sukienki ale także do spodni takich jak te.
A te moje kochane buciki pasowały do stroju Marceliny która miała sukienkę w..... PASKI !!!!!!!!!
Wychodzi na to, że z Marcelą dobrze się zgrałyśmy <33
Pewnie połowa z was wie, że 19 czerwca skończyłam 13 lat więc niedługo dodam notkę z moich urodzin. Które były wyprawiane 20 czerwca + zabije moje kochane osoby za tak drogie prezenty, ale to w następnej notce <33
Bey <33  #muchlove Ro$$


You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram