Feliz Navidad!

czwartek, grudnia 25, 2014

Hej, hej wiem, że miałam napisać notkę o mojej "kosmetyczce", ale z racji tego że są święta i prezenty to napiszę o tym. Jestem ciekawa jak minął wam czas spędzony z rodziną mi bardzo miło, jestem ucieszona z prezentów zebrałam 500 zł oraz książkę Anny Lewandowskiej do tego zestaw perfum C-THRU oraz fajne kapcioszki, które wybrałam sobie sama :D Wiem, że to mało prezentów, ale w szczególności chciałam dostać pieniądze iż zbieram na iphone, ale jednak mi się coś odwidziało z kupnem, więc postanowiłam kupić sobie tablet, lecz jednak muszę poczekać do stycznia by jechać do Turku jakiegoś sklepu by go wybrać. Pewnie zastanawia was to po co mi książka Anny Lewandowskiej. Pewnie dlatego, że od jakiegoś czasu śledzę jej bloga, i to chyba przez nią wciągnęło mnie to "zdrowe odżywianie" Praktycznie wcale nie jem słodyczy, większość moich znajomych wiedziało, że mam tkz. :"trądzik młodzieńczy" od czasu kiedy przestałam jeść te wszystkie słodycze chipsy, chodź nie mówię, że nie zdarzy mi się czasem skubnąć kawałek czekolady lub zjeść parę chipsów z bratem, ale staram się nie robić tego często, więc gdy przestałam zjadać te "brudne jedzenie" moja twarz się zmieniła, trądzik praktycznie ustąpił, nie mówię że całkowicie ale w połowie moja twarz ma lepszy stan. Od wczoraj, gdy zaczęłam czytać książkę jestem na 206 stronie, pomijając jadłospisy, które zostawię sobie na koniec. Ja was bardzo zachęcam do kupna tej książki, jest świetna :D Więc bardzo gratuluję pani Ani.
Jak większość z was wie lubię Honoratę chodząc po sklepach z babcią, by poszukać prezentów dla rodziny, zerknęłam na ścianę z kosmetyką na której był zestaw C-THRU, powiedziałam że chce go mieć i chyba wiem skąd mój " Mikołaj" Ma informacje co chcę dostać :D
Powiem szczerze, że jestem ucieszona z tych moich "małych prezentów"
A wy jakie dostaliście prezenty ? Podzielcie się tym w komentarzach xD
Już niedługo nowy rok, w lutym będzie już 2 lata mojego bloga!
Macie jakieś postanowienia? Ja muszę je przemyśleć, a jeśli chodzi o sylwestra to mam dwie propozycje, lecz nie wiem jaką wybrać, ale mam jeszcze troszkę czasu więc pewnie się zdecyduję.
P.S Święta a ja chora! Ledwo mówię, a jutro wyjazd w gości do mojej przyjaciółki, która nazywa mnie Kylie :)
Trzymajcie się ciepło i nie chorujcie! Miłego dnia wam wszystkim.
~Róża

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram