Warszawa i kolczyk :D

sobota, listopada 15, 2014

Hej, no to dziś notka o Warszawie jak większość z was wie, że niedawno tam była a dokładnie był to 25 października, chodź od tego dnia już trochę minęło ale zawsze i tak można napisać :P
Spędziłam tam cały dzień, ale jedynie co zobaczyłam to Stadion Narodowy i Muzeum Sportu, szczerze mówiąc bardzo mi się podobało, iż miałam ze sobą osoby z którymi można było porozmawiać :) Szczerze nie żałuję tego wyjazdu, ale gdy tam dotarliśmy dowiedzieliśmy się dużo ważnych rzeczy ;) Ale także zobaczyliśmy jak przygotowuje się lodowisko ! Ale ja wciąż nie lubię jazdy na łyżwach dla mnie jest to najgorsza rzecz jaka może być na świecie, ale mniejsza z tym :c To teraz kilka zdjęć :











I jednocześnie gratuluje Polsce wczorajszego meczu, który wygrał wynikiem 4:0 :) Myślę, że każdy kibic i piłkarze się cieszą !!
Zauważył ktoś na stronce ten wpis?
"I must admit that I am dependent on earrings!! <3 "
Tak stało się na moim lewym uchu pojawił się czwarty kolczyk moja mama stwierdziła, że jestem uzależniona od kolczyków jeśli nie wymyślę nowego miejsca na kolczyka przed zrobieniem to było by to święto, kolczyka planowałam w wrześniu lecz został zrobiony dopiero wczoraj, ale mimo tego bardzo się cieszę, że nie bolało tak jak mówiły mi osoby, które mają albo np. pani kosmetyczka , która mi go wykonała :P 
Jedyny problem jaki jest to to, że nie mogę spać na tym uchu i lekkie uderzenie lub dotknięcie daje mega ból:( Ale trzeba go wytrzymać po 2 tygodniach będę mogła zmienić kolczyk natomiast ból potrwa do 3 miesięcy :c ( chodzi o kolczyk z zielonym diamencikiem, 3 w dolnej części ucha zostały zrobione wcześniej)
No to do następnej notki :P
R. :)

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram