2 URODZINY BLOGA!!

niedziela, lutego 22, 2015

Moi drodzy dokładnie 22.02.2013 założyłam tego bloga. Przez dwa lata odwiedziliście mnie ponad 6741 razy, dodałam 80 postów. Jestem wam strasznie wdzięczna, że jesteście i wspieracie mnie w tym co robię, jest to dla mnie naprawdę ważne. Ten rok był wspaniałym rokiem z wami mam wielką nadzieję, że posty które dla was przygotowywałam w tym roku są  interesujące i chętnie je czytacie. Mylę się czy nie? Bardzo zależy mi na waszej opinii. Ten rok będzie jeszcze lepszy postaram się dodawać więcej ciekawych postów na tematy, które was interesują.
Teraz trochę zdjęć z minionego roku:























Dziękuję i mam nadzieję, że ten rok będzie tak samo dobry jak i ten po przedni ♥. 
                                                                                                                               ~Róża ♥

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram