Licheń - Holiday 2013

czwartek, września 19, 2013

Cześć skarby ,dziś dodam ostatnie miejsce moich zwiedzań we wakacje 2013. Były udane , miałam chłopaka , przez tydzień , ale zawsze to coś , aktualne chłopak z którym chodziłam jest żenujący robi to co na plaży ... No ale , cóż , ostatnim miejscem mojego zwiedzania był Licheń , pojechałam nie chętnie , ale ja niestety nie mogłam decydować , w końcu byłam u dziadka .. a oto zdjęcia.













I oto wszystkie zdjęcia , na więcej się nie zgodziłam !! Jak u  was w szkole ?? U mnie okey , właśnie zaczęłam weekend i jako dekoratorka klasy robię dekorację. Jutro sprzątanie świata przygotowujecie się ??? Ja powoli tak  , w końcu trzeba dbać o naszą planetę i wam polecam to samo nie ma ,że nie idę bo będę sprzątać , sprzątanie świata to w końcu nasz interes , bo my żyjemy na tej ziemi , więc jej nie zanieczyszczajmy , niech będzie czyściutko !! Czekam na komentarze , wiadomości z formularza  , ale na razie ich brak ;( Zmieni się to ?? Papa

Buziole

Ro$$ ;**

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram