COSMOPOLITAN - Nina Dobrev

piątek, września 20, 2013

Dzień dobry , a powiem , wam tak dlatego , że nie ma jeszcze godziny ósmej. Wczoraj wybrałam się do sklepu i zobaczyłam to :
Gazetę COSMOPOLITAN na okładce z Niną Dobrev , jej tematem był " Z pamiętników wampirów NINA DOBREV  Po rozstaniu silniejsza niż kiedykolwiek " Ktoś już czytał ???  Dowiedziałam się o niej wiele , osoby które nie czytały z pewnością też . Więc pięć punktów tego czego nie wiesz o Ninie :
1.Po pojawieniu się w okładkowej sesji dla Cosmopolitan napisała na Twitterze ,, To moja pierwsza DOROSŁA okładka. Teraz oficjalnie jestem już kobietą". Wejdź na profil Niny na Twitterze i zobacz film nakręcony przy okazji realizowania zdjęć do Cosmo.
2. Spędziła jakiś czas w Kenii , gdzie pojechała , by w ramach wspierania organizacji ,, Free the Children " pomagać w zbudowaniu szkoły dla dzieci.
3. Uwielbia podróże i port. Jeździ konno , pływa wspina się po skałkach , nurkuje , lubi snowboard. Jej najbardziej "systematycznym " hobby jest robienie biżuterii.W przyszłości chciałaby stworzyć kolekcję sygnowaną własnym nazwiskiem.
4. Jej ulubione filmy to ,, Wpadka", ,, Pamiętnik ", ,, Lista  Schindlera"i ,, Juno", ulubione seriale ,, Dr.House" , ,, Plotkara", ,, Chirurdzy " i ,, Czysta Krew". Aktorki , które podziwia, to Meryl Streep i Rachel Adams.
5. Nosi okulary ( gdy nie nosi soczewek :-))

A ja zachęcam was do kupna gazetki Cosmo. Kosztuje 3,99 wcale nie tak dużo !! ;***

R.

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram