Holiday stay in Inowrocław

środa, września 18, 2013

Cześć kochani ! Co u was słychać , dziś środa czyli jeszcze dwa dni i weekend , który spędzę z ciocią , która przyjedzie z Niemiec razem z mężem i moja słodką Sar-unią , za którą tęsknię !!! Cieszę się , że ją zobaczę nie widziałam ich rok ;-) Ale w weekend ich zobaczę i bardzo się cieszę z tego powodu , w końcu będę mogła porozmawiać z ciocią , bo  my jak dwie siostry tylko zakupy i moda nam w głowie , a wy macie taką osobę ? Ja jak widać mam. Dzisiejsza notka będzie z wakacji , które już minęły , ale następne niedługo będą nie ma co się peszyć każdy da radę !!
A oto mój pobyt w Inowrocławiu :
















 I oto wszystkie moje zdjęcia z Inowrocławia , byłam tam drugi raz i było cudownie , dużo się zmieniło !! Was też tam zapraszam !! Na niektórych zdjęciach z bratem a na jeszcze innych z dziadkiem ! ;*

Ross do zobaczenia !

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram