yet again

niedziela, października 14, 2018

Witajcie!
 I wybaczcie za kolejną miesięczną przerwę, przez szkołę zupełnie nie mam na nic czasu, chodź obiecuje sobie, żeby zacząć znów działaś systematycznie z blogiem - jak widzicie nie wychodzi mi to zbyt dobrze. 
Tytuł tego posta jest dość dziwny... pewnie nie domyślacie się o co chodzi.
Nie będę trzymać Was długo w niepewności, a mianowicie chodzi o.... TATUAŻ !!!
 Tak, zrobiłam swój 3 tatuaż, jeśli obserwujecie mnie na Instagramie to na pewno o tym wiecie, gdyż dodaje tam informacje na bieżąco, a jeśli tego nie robicie to macie 5 sekund, by zacząć obserwować moje konto INSTAGRAM
To mój 3 tatuaż w przeciągu 1, 5 roku planowałam go dłuższy czas i zrobiłam go 29. września muszę się przyznać, że bardzo się stresowałam, może bardziej myślałam o bólu, a co jest najzabawniejsze, nie odczułam prawie go wcale. 
Jestem miłośniczką ozdób na ciele i na pewno nie będzie to mój ostatni tatuaż, gdyż już planuje kolejny, ale na pewno też dowiecie się o tym po fakcie dokonanym. 

Jak już pewnie zauważyliście nie jest tak małe dzieło jak moje 2 pozostałe tatuaże czyli serduszko i nutka. 
Powoli się rozkręcam jeśli chodzi o wielkość moich tatuaży, może następny będzie jeszcze większy ? hmm... jak na razie mam zamiar poczekać z kolejnym tatuowaniem  i zrobić to dopiero wtedy kiedy skończę 18 lat... ale do tego czasu jeszcze 8 miesięcy, a decyzja może szybko ulec zmianie. 
Dajcie mi koniecznie znać co sądzicie, i jakie posty chcielibyście zobaczyć, a postaram się to zrealizować!
Miłego dnia !

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram