I met Magdalena Pieczonka

poniedziałek, października 22, 2018

W tym poście pochwalę Wam się kogo ostatnio udało mi się spotkać czyli Magdalenę Pieczonkę, a mianowicie tydzień temu w Łodzi w Rossmannie, w którym prowadziła warsztaty.
Jeżeli mam być szczera zupełnie nie wiedziałam o tych warsztatach i weszłam do tego Rossmanna oraz pojechałam wtedy do Łodzi jedynie przez namowy mojej przyjaciółki, abyśmy pojechały do kina, jednak finalnie ten plan zupełnie nam nie wyszedł.
Jestem pewna, że wiele z Was wie kim jest Magdalena, sama osobiście uwielbiałam jej makijaże, często oglądałam jej filmiki na YT i to od niej dowiadywałam się różnych rzeczy na temat makijażu, ale także i samej pielęgnacji twarzy.  


Jeżeli mam być szczera to ona naprawdę jest przesympatyczną osobą, chodź zamieniłam z nią jedynie kilka słów i zrobiłam zdjęcie. 
Kiedy wyciągnęłam telefon i zapytałam o zdjęcie zgodziła się i doradziła jak właściwie je zrobić. 
Jednak ja jak to ja zrobiłam to po swojemu i zdjęcie wyszło tak, a nie inaczej więc bardzo proszę się nie śmiać. 
Na koniec zapraszam na mojego INSTAGRAMA @rozadryzner 
tam będziecie wiedzieć wszystko na bieżąco. 

You Might Also Like

2 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram