Birthday girll🎉🎉

poniedziałek, czerwca 18, 2018


Dokładnie 17 lat temu na świat przyszła mała dziewczynka, która na imię ma Róża. 
Tak kochani dziś 19. czerwca obchodzę swoje 17 urodziny oznacza to, że już za równy rok będą to 18- ste urodziny. Przez ostatni okres zauważyłam, że czas zleci bardzo szybko i niektóre ważne sytuacje w życiu po prostu mi umykają.
 I zastanawiam się kiedy to wszystko się dzieje?
Z każdym dniem, minutą czy nawet sekundą jestem coraz starsza, sprawia to że moje myślenie jest zupełnie inne, nie powiem "bardziej dojrzałe", bo wciąż nie jestem dojrzałą osobą, bynajmniej tak uważam, chodź może być zupełnie na odwrót.
Wiele się zmienia w naszym życiu, ale i my się zmieniamy, sama często wspominam czasy kiedy byłam małą dziewczyną, która chodziła do przedszkola i jej poważnym problemem było to, że nie zabrała ze sobą swojej ulubionej lalki.
Na przestrzeni ostatniego czasu zauważyłam, że problemy które były m. in. rok temu są teraz małe, 
a na ich miejsce przychodzą nowe, które za rok okażą się mało znaczące.


                                P.S
Poniżej załączam zdjęcia, które wykonała Iza










You Might Also Like

6 komentarze

  1. Cudownie wyglądasz i wszystkiego najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy Birthday dear
    Thank you for sharing
    http://worldviewcaptures.blogspot.com/2018/06/aureum-palace-hotels-resorts-by-florian.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Wszystkiego najlepszego!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz wspaniale, bardzo ładne zdjęcia.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram