spring 🌹

sobota, maja 12, 2018

Witam Was tego pięknego dnia! 
Dziś przychodzę z moją pierwszą wiosenną sesją w tym roku!
Pogoda zdecydowanie nam dopisuje, dlatego razem z moją przyjaciółką Karoliną, którą już na pewno znacie z wielu postów postanowiłyśmy dobrze wykorzystać udając się na zdjęcia i kawę mrożoną, którą uwielbiamy ;)
Jeśli dodaliście mnie na snapie (princess.ros) na pewno wiecie o naszym wspólnym wyjściu, a jeśli jeszcze nie obserwujecie mojego profilu na snapchacie to zapraszam, ale i także na mojego instagrama @rozadryzner
Muszę przyznać, że Karolina wykonała kawał dobrej roboty, bo zdjęcia bardzo mi się podobają, mimo zdjęć bardzo miło spędziłyśmy razem czas z racji, że nie widujemy się już tak często jak to było rok temu, ale jeśli bardzo chcemy utrzymać przyjaźń to nam się to uda i tak jest w naszym przypadku. 
A Wy macie przyjaciół z którymi nie widujecie się za często? 
Dajcie koniecznie znać co sądzicie o zdjęciach!










You Might Also Like

20 komentarze

  1. Bardzo fajna sesja :) Stylizacja świetnie wpasowuje się w tło.
    Ja z przyjaciółką chodzę do klasy, więc widzimy się codziennie :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, spódnica bardzo mi sie podoba ;*
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sesja zdecydowanie zalicza się do udanych :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest przepiękne!

    https://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam to zestawienie! Mam bardzo podobną bluzkę w paski i noszę ją najczęściej do spodni z wysokim stanem, ale do spódniczki też świetnie wygląda! <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kilka przyjaciółek, inne widzę częściej inne rzadziej ale z każdą chcę mieć kontakt na zawsze <3 cudowna stylizacja i naprawdę piękne zdjęcia. Fotografii modelka zrobili kawał dobrej roboty :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uuh ja mam taka... najlepsza przyjaciolka i mieszka na drugim koncu kraju...... widzimy sie raz na rok. no gorzej byc nie moze :p
    super zdjecia!!!!

    https://medycynawgkanarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedną przyjaciółkę z którą nie spotykam się codziennie ani też nie piszemy codziennie i kontakt utrzymujemy cały czas a z drugą przyjaciółką, z którą spotykałam się codziennie kontakt się urwał być może z tego powodu, że była to przyjaźń w jedną stronę. Ona mnie olewała i się wszystko rozleciało. Jakie fajnie zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie mam takich przyjaciół, ale nadrabiamy to pisaniem albo zwykłymi spotkaniami w szkole na przerwie :)
    super zdjęcia!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. prosto i klasycznie, lubię bluzki w paski :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the skirt, black and white always are a good option! :)
    i've started following you ^^ i was wondering if you would like to follow my blog? :)
    kisses!!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak mam wielu takich przyjaciół, ponieważ wyjechałam dość daleko na studia :)
    https://zuzannajedra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja! Mi mega spodobały się takie minimalistyczne zdjęcia :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Świetny post, bardzo fajne zdjęcia:)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sesja! Te okulary przeciwsłoneczne naprawdę ci pasują, tak samo, jak i ten outfit — prosty, ale śliczny.
    Pozdrawiam!

    https://heyits-iza.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam przyjaciół, z którymi nie widuje się zbyt często...
    Niestety ilość kilometrów i brak czasu daje się we znaki. Liczę, że w wakacje odrobię wszystkie zaległości :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia!
    Ja po wkroczeniu do szkoły średniej wkładam wiele starań w to aby utrzymywać kontakty z dawnymi przyjaciółmi jak i dbać o tych nowych :)
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze się wybrać na taką plenerową sesję bez dwóch zdań :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna sesja! Ja ze swoimi przyjaciółkami widuję się prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram