Inspirations

sobota, stycznia 20, 2018

Od ostatniego postu tutaj mija dokładnie miesiąc. Mam wielką nadzieję, że u Was wszystkich jest wszystko dobrze. Przepraszam za to, że post pojawia się tak późno, ale jak już mówiłam kilka razy brakuje mi pomysłów oraz motywacji i do tego wszystkiego dochodzi jeszcze szkoła.
Ten post szykowałam już od kilku dni, ale dopiero zebrała się coś napisać, ale już teraz życzę sobie, aby posty pojawiały się systematycznie.
Jak widzicie po tytule będą to inspiracje, które wzięłam z Pinterest'a kocham tą platformę i codziennie szukam czegoś co mi się spodoba!

 

 A teraz odsyłam Was na mojego Instagram 'a







You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ciekawe stylizacje, spódniczka z guziczkami wpadła mi wo oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez kocham Pinteresta ! To cudowne miejsce z mnistwem rzeczy gdzie kazdy znajdzie cos dla siebie ! Swietne inspiracje !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Pinteresta! Jestem na tej platformie codziennie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pinteresta ❤
    Śliczne inspiracje
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram