10 pomysłów na prezent świąteczny

środa, grudnia 20, 2017

Do wigilii zostało jedynie 4 dni, a ja dopiero teraz przychodzę z postem z propozycjami na prezenty świąteczne dla naszych bliskich. Większość osób zostawia kupno prezentów na ostatnią chwilę i tak samo robię i ja dlatego ten post pojawił się tak późno, ale jednak mam nadzieję, że ktoś się nim zainspiruje jeśli nie wie co kupić mamie, bratu, siostrze tacie czy komuś z rodziny.
Ja sama nie mam skompletowanych wszystkich prezentów, więc może znajdzie się coś na tej liście co postanowię kupić. Nie przedłużając...

1.  Płyta ulubionego zespołu/wykonawcy


                
 2. Perfumy  
   
                  

 3. Książka
 


4. Powerbank
 
  
5. Termos



6.Bon zakupowy



7. Szlafrok


 
8. Poduszka





9. Case na telefon

 

10. Zestaw hybrydowy


 

A na sam koniec odsyłam Was do mojego INSTAGRAMA oraz snapa princess.ros

You Might Also Like

2 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram