Flowers

poniedziałek, sierpnia 28, 2017

Do końca wakacji pozostał nam jedynie jeszcze tydzień sama nie mogę uwierzyć jak szybko minęły te dwa miesiące i za tydzień rozpocznę naukę w liceum. Przez te wakacje na blogu nie pojawiło się zbyt dużo nowości lecz postaram się, aby w roku szkolnym dodawać więcej postów. 
Dziś przychodzę do Was z kolejną wakacyjną sesją i chyba już ostatnią, chodź wiele może się jeszcze wydarzyć, oraz chce Wam pokazać mój pierwszy tatuaż, który zrobiłam dwa tygodnie temu, ale więcej powiem Wam w następnym poście o samym tatuażu.
Na tę sesję postawiłam na  moją ukochaną sukienkę w kwiaty, która idealnie pasuje do tego letniego klimatu, a przede wszystkim na upalne dni takie jak te podczas zdjęć.






instagram; @rozadryzner



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja. Bardzo chce zrobić sobie tatuaż A taki jak masz Ty jest kuszący bo jest malutki i można dzięki niemu stwierdzić czy chcemy zrobić coś poważniejszego :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka. Piękny tatuaż. Ja też chciałabym sobie zrobić tatuaż ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka! Wygląda trochę jak kombinezon :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/07/zayn-x-versus-capsule-collection.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny post i tatuaż.

    Zapraszam do mnie
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej sukience! Otoczenie również boskie ;) Z mojej strony życzę powodzenia w liceum, mam nadzieję, że nie straszą Cię od pierwszych dni maturą, haha ;) Czy ten tatuaż jest z henny czy jednak na stałe? Świetny pomysł, bardzo subtelny i delikatny - takie uwielbiam najbardziej!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram