Jak powstają moje posty?

niedziela, listopada 29, 2015

Hej wam ♥
Po długiej przerwie znów pisze dlaczego miałam taką przerwę? Dlatego, że moja wena twórcza się wyczerpała, ale jednak trzeba coś zrobić, aby ona wróciła.Postanowiłam napisać wam jak powstają moje posty.

#1Pomysł
 Przeglądam różne blogi gdzie szukając czegoś co mnie zainspiruje...
#2 Aby nie zapomnieć
W wielu miejscach mogę wpaść na jakiś pomysł, więc warto by go zapisać, zawsze mam przy sobie telefon więc nie ma z tym problemu. Ostatnio przeglądając internet wpadłam na notatniki "blogowe" które opisują jak powstaje dany post
#3 Czas na zdjęcia
Mam zasadę, że mój post musi mieć zdjęcie, nie zawsze się tak udaję, ponieważ mam mało czasu kiedy mogłabym iść na jaką sesje, większość zdjęć wykonuję telefonem

#4 Pisanie 
Zawsze zaczynam pisanie posta od przemyślenia jak to wszystko ma wyglądać dopiero później biorę się za pisanie posta. Staram się używać mało tych samych wyrazów, ale czasami jest to nie możliwe.
Posty piszę zazwyczaj popołudniu, a następnie dobrze ja sprawdzam, aby nie popełnić żadnego błędu

Gdy już to wszystko wykonam klikam "opublikuj" a wy możecie przeczytać mój post.

Miłej niedzieli i do następnego postu :)
Macie jakieś pomysły na kolejne notki ? 
R. ♥

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram