Monika Mazur

środa, października 14, 2015

Dziś w mojej szkole odbyła się akcja "NIE BĄDŹ OBOJĘTNY - RATUJ!!! PIERWSZA POMOC - TO NAPRAWDĘ PROSTE" który została zorganizowana przez Termy Uniejów.
Jak wiecie z tytułu w akcji wzięła udział Monika Mazur, z którą mieliśmy okazje porozmawiać, zrobić sobie zdjęcia, oczywiście wykorzystałam tą możliwość. Podczas apelu zaprezentowano nam jak udzielać, pierwszej pomocy osoby zainteresowane przejść kurs, pod okiem specjalistów. Nasz gość specjalny, opowiedział nam o sobie i co wydarzyło się podczas gdy zaczęła prace w serialu "Na sygnale"Opowiedziała także historie 12-letniegio Kuby, który uratował sobie rękę. Myślę że każdemu z nas przydają się takie rzeczy, nigdy nie wiadomo kiedy ktoś w naszej obecności będzie potrzebował pomocy :) Ja przeszłam ten kurs już parę razy i mam nadzieję, że będę miała jeszcze takie okazje :)
Kilka zdjęć:





Myślę, że pani Monika to naprawdę pozytywna osoba :) Mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazje się z nią spotkać :)

R <3

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram