Weeding

niedziela, września 13, 2015

Dziś mija 3 miesiące od ślubu mojej cioci, a ja dziś postanowiłam o tym na pisać, nie wiem dlaczego tak późno może dlatego, że wciąż brakuje mi na wszystko czasu. Niektórzy z was widzieli zdjęcia na moim instagramie Facebook'u. Ja osobiście uważam, że cała impreza była świetna, spędziłam czas z rodziną, poznałam nowych ludzi.
Mega gratulacje dla Ani i Kamila za ich opanowanie i spokój w tym dniu, mimo nieszczęścia dzień wcześniej. Jestem za nimi bardzo, nie wyobrażam sobie ich bez siebie <3 Zawsze mogę na nich liczyć i za to im dziękuję :) Co tu więcej pisać kilka zdjęć:








Miłej niedzieli i rozpoczęcia kolejnego tygodnia szkoły :)
~R

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram