September ♥

czwartek, września 03, 2015

Rozpoczął się wrzesień... rozpoczęła się szkoła dla niektórych to powód do radości natomiast dla niektórych nie.  Końcówkę wakacji spędziłam z moimi przyjaciółkami.Wszystkie razem spędziłyśmy ze sobą parę godzin, rozmawiałyśmy, robiłyśmy sobie zdjęcia (chodź większość została usunięta )
Bardzo cieszę się że mogłam się z nimi spotkać, cieszę się także że mam takie osoby na które zawsze mogę liczyć.... które wspierają mnie mimo wszystko.
Powrót do szkoły był dość trudny zdałam sobie sprawę że jestem już w 2 klasie gimnazjum i z każdym rokiem przede mną nowe doświadczenia i wyzwania i trudności ♥
Ale myślę że z pomocą bliskich mi osób będzie mi o wiele łatwiej :) Jutro już piątek więc o jeden tydzień szkoły mniej.
Teraz kilka zdjęć







A wy do której klasy teraz się udajecie?
Jakieś najlepsze wspomnienia?
Miłego i do następnej notki <3
~R

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram