Bizzle

wtorek, sierpnia 04, 2015

Wczorajszego dnia, odwiedziła mnie moja dobra koleżanka Iza :) Od samego rana wybrałyśmy się na sesje, którą specjalnie wam tu opublikuje. Dziewczyna ma talent i potencjał, wykonała wiele dobrej roboty, nie widziałam jeszcze tak profesjonalnej osoby jak ona pod tym względem :)
Zazwyczaj nie podobam się sobie na zdjęciach, ale tym razem jest inaczej :) Jej zdjęcia są artystyczne, ma pomysł na to. Cenie ludzi, którzy mają pasje a ona właśnie ją ma!
Co tu dużo pisać, wystarczy zerknąć na jej jedno zdjęcie i już wszystko widać, dziś wiedziałam jak z potencjałem robiła zdjęcia przyrody, zwierząt ( pogoń za wiewiórką). Wpadła nie wiele pomysłów niektóre były udane niektóre nie. Inaczej mówiąc miło spędziłam z nią parę godzin. Mam nadzieję, że nie jest to ostatnie nasze takie wyjście i że będzie ich o wiele wiele wiele.... więcej :)

Załączam zdjęcia z wczorajszego dnia:















sukienka: metka.pl
Podsumując te zdjęcia, Iza wykonała wiele dobrej roboty więc GRATULACJE nie jestem łatwą modelką i praca ze mną to wielkie wyzwanie, które podjęła właśnie Iza :) Więc dziękuję jej ogromnie. ! ♥
Wracając do wakacji jak minął wam lipiec? Co planujecie na ostatni dzień wakacji??
Ja osobiście uważam że spontany są najlepsze !
Mam nadzieje, że post wam się podoba i do następnego!
wpadajcie na insta Izy : w_bizzle 
~ Róża 

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram