Training part 1

sobota, maja 16, 2015

Hej wam wszystkim ta notka jest o treningach, czymś co ostatnio bardzo mnie wciągnęło.
Zaczęłam biegać i ćwiczyć, ja zostałam zmotywowana teraz kolej na was!
Oczywiście zaczynając od początku nie ćwiczyłam aż tak by doprowadzić się do wykończenia, zaczęłam stopniowo z każdym dniem ćwiczyłam intensywniej i robię to do tej pory.
Przykłady ćwiczeń biorę od Anny Lewandowskiej, Ewy Chodakowskiej i zagranicznych trenerów.
Podam wam parę przykładów ćwiczeń które wykonuję ja, ale i także inne :)
W tym poście zaczniemy od rozciągania przed biegiem :)
  • bieg w miejscu w unoszeniem kolan
  • trucht
  • skakanka/podskoki
  • krążenia głowy i ramion (można robić w trakcie truchtu)
  • krążenia bioder
  • krążenia kolan
  • nóg w stawach skokowych
  • skręty tułowia z rękami na biodrach uelastycznią kręgosłup
podobnie jak skłony w bok z ramieniem nad głową, które rozluźnią mięśnie boczne
  • rozciągamy mięśnie czworogłowe podciągając kolejno stopy do pośladków
  • robimy przysiady z wyciągniętymi do przodu ramionami w taki sposób, by plecy pozostały proste, a uda były jak najbardziej poziomo
  • robimy wykroki w bok z ugięciem kolan, dłońmi na kolanie i pogłębianiem przysiadu (plecy proste)
  • chwilę maszerujemy robiąc głębokie wykroki wprzód, a następnie kopiąc się w pośladki
stojąc robimy wymachy nóg do przodu i do tyłu oraz na boki
 Mam nadzieję, że te ćwiczenia w jakiejś części się wam przydadzą :)
W następnej notce kolejne ćwiczenia więc jeśli was zaciekawiła ta notka zapraszam do czytania kolejnych :) #cwiczmyrazem

Trzymajcie się :)

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram