Kacper Gołda uczestnik X-Factor 2014 !

środa, kwietnia 30, 2014

Hej Kochani !
Dziś specjalna notka , z wywiadem Kacpra Gołdy. Znajdował się on w drużynie Czesława Mozila , jak dla mnie to on powinien wystąpić w odcinkach na żywo ! No cóż nie tak się potoczyło ale i tak czeka go wielka kariera muzyczna. Zgodził się odpowiedzieć na pytania i za to jestem mu naprawdę wdzięczna.


Pytania: 

1.Czym jest dla ciebie muzyka.

Muzyka to moje całe życie,ale również lek na całe zło..

2. Kto jest twoim idolem ?

Ewa Farna, Amy Winehouse, Coldplay,Dawid Podsiadło.

3. Co planujesz dalej robić w kierunku muzycznym ?

Mamy zaplanowane koncerty,chciałbym również wydać singiel,a w późniejszym czasie płytę.

4. Czy pojawi się coś twojego autorstwa i kiedy ?

Mam taka nadzieje, na pewno to trochę potrwa,potrzebuje czasu, żeby wszystko zostało zrobione idealnie.

5. Jak zmieniło się twoje życie ? 

Nie wiem czy się w jakiś sposób zmieniło. Na pewno zyskałem dużo wiernych słuchaczy, którzy mnie wspierają i są ze mną od początku.

6. Dlaczego wziąłeś udział w programie X-Factor ? 

X Factor oglądałem od 1wszej edycji. To był pierwszy talent show ,który obejrzałem i powiedziałem sobie "zrobię wszystko żeby wystąpić na tej scenie!" -i udało się. Marzenia się spełniają.

7. Kto najbardziej Cię wspiera w tym wszystkim ?

Największe wsparcie mam w rodzinie , znajomych i moich fanach-wiem ,ze zawsze mogę na nich liczyć.

8. Gdybyś miał wykonawców z którymi chciałbyś zaśpiewać kto to by był?

Adele, Dawid Podsiadło.



Bardzo chcę podziękować Kacprowi, że zgodził się odpowiedzieć na pytania ! 
Mam nadzieję, że niedługo usłyszymy jakąś piosenkę i czekamy na płytę <33

Całuski dla wszystkich i mam nadzieję, że notka się podobała. :D
- Róża <33 

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram