Mecz , ja , mój brat i Ewa Pajor !

sobota, grudnia 28, 2013

Cześć rano napisałam , że wybieram się na mecz w piłkę nożną juniorów , i byłam  tam zdziwiłam się , że chłopcu od 6 do 8 lat , tak doskonale grają w piłkę , a najbardziej zadziwiły mnie 6 letnie dziewczynki , które zdobyły 1 miejsce - czyli złoty medal , jestem pod ważeniem , a ich trenerem była sama Ewa Pajor , pewnie ją znacie. Byłam w szoku , ostatnio dodałam na Fan Page , że ją widziałam i , że chciałam z nią zdjęcie , ale telefon się rozładował , dziś tak nie było zamiast 1 zdjęcia mam aż 5. Jestem happy , zastanawiam się , czy nie zapisać się na zajęcia piłki nożnej  < hmm> , jeszcze się nad tym zastanowię , bo do końca nie jestem pewna. A wy jak sądzicie? Z pewnością myślicie , po co poszłam na ten mecz , a więc poszłam , ponieważ mój kochany braciszek tam grał ... i zdobyli 2 miejsce - czyli srebrny medal , i to on poprosił Ewę , o pierwsze zdjęcie. Jestem za to naprawdę wdzięczna , ale już to nadrobiłam , a teraz kilka fotek











I mówię , że wiem dodałam więcej zdjęć mojego brata , bo ja sobie robiłam tylko z Ewą . I wiecie , że mam radochę , w marcu obcięłam włosy, i prawię odrosły , od razu mówię NIE OBCINAJCIE SOBIE WŁOSÓW PO TYGODNIU BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ tak jak ja !

Ściskam Ro$$<33

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram