After Christmas

piątek, grudnia 27, 2013

Cześć Kochani ! A dokładnie to dobry wieczór. Jak wiecie święta już minęły mam nadzieję , że wszyscy zadowoleni z chwil spędzonych z rodziną , oraz mam nadzieję , że prezenty was ucieszyły . Mnie bardzo ucieszyło. Jestem ciekawa co dostaliście moje prezenty to :
♥4 bluzki,
♥zegarek ozdobny,
♥szalik,
♥ kosmetyki,
♥ kasę,
♥ Telefon
♥ lalkę na biżuterie 
♥ smerfetkę
♥ słodycze
 I już reszty nie pamiętam , a pierwszy dzień świąt spędziłam z rodziną , i wybrałam się na spacer z Adamem < Brat narzeczonego mojej cioci> oraz moim bratem , najbardziej podobała mi się zabawa w chowanego na mieście , było naprawdę super :) A wy co dostaliście ? < ciekawa> I jaki dzień wam się najbardziej podobał pod czas świąt , chętnie poczytam pod postem , może za najlepszą historię jakaś nagroda ? Co wy na to ?? Mam nadzieję , że ktoś weźmie udział.
A to moje po świąteczne zdjęcie
Ja i taki nie ogar , ale za to ładnie wyszłam czemu nie mogę wychodzić ładnie jak jestem ogarnięta. Trudne pytanie :)

Kolorowych Snów ,wam życzę :)
Ro$$

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram