Red lips

piątek, kwietnia 05, 2019



Nareszcie nadszedł moment, kiedy na dworze świcie słońce, możemy założyć coś lżejszego!
Dziś w głównej roli czerwone usta i elegancka stylizacja. Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie pokazywałam się publicznie z czerwonymi ustami dlatego, że nie czułam się dobrze w takim wydaniu. Na szczęście uległo to zmianie i zakochałam się w tym makijażu!
Jest to zupełnie do mnie nie podobne, ale po tym sierdziłam, że czasem bardzo warto eksperymentować. Wam też to polecam czasem efekty potrafią naprawdę zaskoczyć.




Dajcie koniecznie znać co sądzicie!
A na koniec odsyłam Was do mojego profilu na Instagramie---> ROZADRYZNER

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nice lips color and outfit
    new post
    https://www.melodyjacob.com/2019/04/what-keeps-you-going-in-your-down-and.html

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram