FILMY NA ZIMNE WIECZORY

środa, stycznia 16, 2019

Tomb Raider

  Film przygodowy z 2018 roku, jego reżyserem jest Roara Uthauga.
Jest również kontynuacją produkcji w której główną rolę grała Angelina Jolie, jeśli ktoś oglądał poprzednie części zdecydowanie wie, o co chodzi w filmie. 
Najnowsza część przedstawia zmagania Lary jako nastolatki, która za młodu straciła ojca... 
Film w Polsce miał premierę 6 kwietnia 2018 roku, jeśli ktoś z Was uwielbia filmy akcji, zdecydowanie zachęcam do obejrzenia.

Gifted

Amerykański film dramatyczny z 2017 roku w reżyserii Marca Webba, historia tego filmu poruszyła mnie od samego początku, oglądałam ten film w szkole, a po powrocie z niej zrobiłam to jeszcze raz z moją mamą. Główny bohater samotnie wychowuje swoją siostrzenice, która jest uzdolniona matematycznie, w ich życiu pojawiają się pewne komplikacje kiedy na jaw wychodzi talent dziewczynki, a Frank musi walczyć z babcią dziewczynki o prawa rodzicielskie.
 Jest to naprawdę piękny film, oglądając go nie udało mi się powstrzymać łez. 


Before I Fall


 Dramat z 2017 roku, który oglądałam już jakiś czas temu... jednak bardzo dobrze go pamiętam.
Nastoletnia bohaterka, która ma na imię Samantha ulega wypadkowi, od tego czasu codziennie przeżywa ten sam dzień. Samantha ma idealne życie, wspaniałe przyjaciółki oraz cudownego chłopaka, a do tego szanse na wspaniałą przyszłość, zmienia to się jednak kiedy ulega wypadkowi w drodze na imprezę. Zaczyna dostrzegać jakie naprawdę było jej życie.


You get me 


 
  Jest to thriller, którego premiera miała miejsce w 2017 roku.
Główną rolę w obsadzie otrzymała Bella Thorne.
Holly poznaje chłopaka, z którym spędza noc, jednak ogarnia ją obsesja na punkcie chłopaka, przenosi się do jego szkoły, aby móc kontynuować ich "związek".
Muszę Wam szczerze wyznać, że nie byłam przekonana do tego filmu, jednak w trakcie oglądania bardzo mi się spodobał.

 Aż do kości


 Porusza on problemy 20 letniej dziewczyny, która jest anorektyczką, rozpoczyna kolejną terapie, nie jest ona dla niej łatwa, lecz z czasem zaczyna poznawać oraz rozumieć siebie.
Jej rodzina chce uporać się z problemem, dlatego wysyła ją do ośrodka z niezwykłymi metodami. 
Byłam bardzo ciekawa tego filmu, i byłam pewna że poruszy on ważną kwestię jaką jest anoreksja, nie zawiódł mnie w tym przypadku. 



Oglądaliście już któryś z tych filmów? Jeśli tak, koniecznie dajcie mi znać jakie są wasze wrażenia.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nie oglądałam żadnego, chętnie zadrobię :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam "Aż do kości" i film bardzo mnie poruszył, był świetny. Zastanawiam się teraz nad obejrzeniem "You get me", zaciekawiła mnie jego fabuła.

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. The Week Vegas Goes Country just got a whole lot bigger. The Academy of Country Music has announced a slew of incredible new talent taking the stage at the 54th Annual ACM Awards. ACM Awards 2019 Live via live ACM Awards 2019 Live Streamor The power-packed lineup will include incredible live performances from Dierks Bentley, Brooks & Dunn, Brandi Carlile, Eric Church, Kelly Clarkson, Luke Combs, Dan + Shay, Florida Georgia Line and Ashley McBryde. ACM Awards 2019 Live Streaming Tickets for the 2019 ACM Awards are available at axs.com. For more information about the big show and all ACM events, including ACM Party for A Cause. ACM Awards 2019 Live Stream Hosted by Reba McEntire, this year’s ACM Awards will air live on CBS from Las Vegas’ MGM Grand Garden Arena April 7.ACM Awards 2019 Live 54th Annual ACM Awards, Ashley McBryde, Brandi Carlile, Brooks and Dunn, Dan + Shay, Dierks Bentley, Eric Church, Florida Georgia Line, Kelly Clarkson, Luke Combs.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram