The Best of Instagram #2018

czwartek, grudnia 06, 2018


Ostatni post tego typu pojawił się w 2016 roku, czyli dwa lata temu, a jak wiemy sami po sobie ludzie z czasem zmieniają swoje upodobania, zachowania itp.
Mój pogląd co do profilu na Instagramie zmienił się przez ten czas, ale także zmieniły się moje ulubione profile, na które zaglądam najczęściej, dlatego chce z Wami podzielić się tą zmianą 
i jednocześnie korzystając, że mając dziś 6 grudnia czyli Mikołajki życzyć Wam Wszystkiego Dobrego i mam nadzieję, że miło spędziliście dzisiejszy dzień i już odliczacie dni do świąt. 
Nie chce przedłużać, więc zapraszam do zobaczenia, które profile są zdecydowanie moimi THE BEST!
Dajcie mi koniecznie znać w komentarzu co sądzicie o tych profilach i jakie są Wasze ulubione.


 MAFFASHION


                  VIVA A VIVA



KYLIEJENNER




SELENA GOMEZ




SCHATZII




ALEKSANDRA ŻELAZOWSKA




KENDALL JENNER





HAILEY BIEBER ( BALDWIN)






NIKOLA STAJSZCZAK




KLAUDIA OWCZAREK





NATALIA TROJAN




JULIA JANULEWICZ




HUBERT GROMADZKI






JUSTIN BIEBER





FIT LOVERS




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jejcia Hubert ❤️ Instagram to moje uzależnienie :)
    mój Instagram @prawdziwa_natalka
    Blog by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram