TV SERIES PART 2

czwartek, marca 01, 2018

Ostatni post dotyczący seriali napisałam w listopadzie, więc teraz nadchodzi czas, abym napisała kolejną cześć obejrzanych przeze mnie seriali, które mogę Wam polecić. Jestem wielką fanką seriali i oglądam je kiedy tylko znajdę na to czas, chodź czasem są to całe dnie, by nadrobić sezony, lub odcinki. W roku szkolnym trudno mi znaleźć na to czas, ale czasem zdarza obejrzeć mi się odcinek czy dwa, a gdy mam więcej czasu potrafię sobie zrobić całodzienny maraton.
 Moja lista jest bardzo, ale to bardzo długa, więc przede mną jeszcze wiele godzin spędzonych przed laptopem.



FAMOUS IN LOVE 

  
Jest to zdecydowanie mój numer 1 jeśli chodzi o seriale. Już nie mogę doczekać się 2 sezonu, który już w kwietniu!
Serial skupia się na życiu Paige, która jest młodą studentką, dostaje dostaje główną rolę w filmie "Locked" z dnia na dzień staje się coraz sławniejsza, sama musi poradzić sobie z popularnością oraz miłosnym trójkątem, na którym także skupia się serial.


RIVERDALE

  
Jak na razie obejrzałam jedynie 1 sezon tego serialu, ale już wkrótce zabieram się za kolejny już 2 sezon "Riverdale"
 Serial jest oparty na serii komiksów wydawanych przez Archie Comics.
 Nastolatkowie zostają również wplątani w mroczną tajemnicę miasteczka Riverdale, jednocześnie muszą radzić sobie z własnymi problemami.


SHADOWHUNTERS


Do tej pory obejrzałam 2 sezony, jednak 3 sezon pojawi się już wkrótce i już nie mogę się doczekać
Serial oparty jest na serii książek Dary anioła autorstwa Cassandry Clare, które Wam polecam!
Clary z pozoru zwykła dziewczyna, jednak wszystko się zmienia w jej 18- naste urodziny, kiedy odkrywa, że jest Nocnym Łowcą, i jej misją jest pomoc reszcie grupy Nocnych Łowców.
Rozpoczyna niezwykłą podróż i wkracza w niezwykły świat.


THE ORIGINALS


To także, mój ukochany serial który ma 5 sezonów, jednak 6 i ostatni pojawi się już niedługo i nie mogę się doczekać, aż go zobaczę. Jestem wielką fanką seriali o wampirach, a najbardziej Pamiętników Wampirów, które uwzględniłam już w poprzednim poście z tej serii, możecie przeczytać go tutaj
Jest to opowieść o najstarszej rodzinie wampirów.
Klaus, pół wampir, pół wilkołak, powraca do Nowego Orleanu. Za nim wraca jego najbliższa rodzina, wkrótce dowiaduję się, że będzie miał potomstwo. Hayley stara się odnaleźć wskazówki dotyczące swojej rodziny.


Dajcie koniecznie znać, czy oglądaliście któryś z wymienionych seriali, albo czy zamierzacie jakiś obejrzeć.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wszystkie te seriale znam, ale "Famous in Love" cały czas odkładam gdzieś w "do obejrzenia". Musze się w końcu za niego wziąć!:)

    Buziaki ☼
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram