Znów obcięłam włosy!

sobota, kwietnia 01, 2017

Cześć Wam Wszystkim !
Oficjalnie mogę powiedzieć, że mamy już 100 % wiosnę, z okazji tych ciepłych dni z Karoliną i Wiolą oraz moim bratem skorzystaliśmy z pięknej pogody i udałyśmy się na pierwsze wiosenne zdjęcia, ale mimo tego całą czwórką spędziliśmy miło czas. Jeśli chodzi o moją stylizacje, nie jest ona dość wiosenna. Dlaczego?
Znów mam tzw. " fazę na kolor czarny", więc moja stylizacja jest właśnie w tym kolorze, jednak podkreśliłam ją moim drugim ukochanym kolorem od kilku tygodni czyli bordową bomberką. Do tego trochę elementów w kolorze białym oraz mój ulubiony choker! Jeśli chodzi o temat posta to faktycznie znów ścięłam włosy, które są długością do obojczyka, już od pierwszego obcięcia obiecywałam sobie, że zaczynam zapuszczać włosy, jednak ta obietnica została złamana i znów powędrowałam do fryzjera i szczerze mówiąc wcale nie żałuje tej decyzji, ponieważ lepiej czuje się w krótszych włosach.
Weekend zapowiada się naprawdę ciepły, więc nie mam zamiaru go marnować i siedzieć w domu! Mam nadzieję, że Wy też. 













You Might Also Like

1 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram