Q&A

niedziela, sierpnia 07, 2016


Cześć wszystkim ! Jakiś czas temu dostałam propozycje od Izy, aby zrobić post dotyczący Q&A. Więc oto powstanie taki post. Myślę, że to fajna sprawa, że w końcu będziecie mogli dowiedzieć się o mnie oraz o mojej przygodzie z blogiem. Pytania zostawiajcie pod tym postem w komentarzu. A ja niebawem odpowiem na pytania, w jednym lub w dwóch postach z zależności ile ich będzie.

 A teraz zapraszam na mojego instagrama i snapchata
instagram: @rozadryzner
snapchat: princess.ros

Czekam na wasze pytania :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogiem? Czy wiążesz z nim swoją przyszłość?
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na odpowiedzi :)
    Mój blog:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy myślałaś o takim poście, żeby go napisać, ale się wstydziłaś?


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Twoje marzenia?
    2. Masz rodzeństwo ?
    3. Jakie masz plany odnośnie bloga ? :)
    4. Dlaczego założyłaś bloga ?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Czy dużo Twoich znajomych ma blogi?
    2. Myślałaś kiedyś nad założeniem programu na YT?
    3. Ulubione danie? :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Ulubiona pora roku?
    2. Co robisz w czasie?
    3. Jak byś opisała samą siebie?

    Serdecznie zapraszam do siebie: https://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Wymarzone miejsce na wakacje?
    2. Gdzie jest Twoje miejsce na Ziemi (o ile takie znalazłaś)?
    3. Co najbardziej lubisz w blogowaniu i blogosferze?
    4. Czego najbardziej nie lubisz w blogowaniu i blogosferze?
    5. Jakie blogi najchętniej czytasz?

    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Plany na przyszłość? (szkoła, praca)
    2. Ulubiony wokalista, zespół?
    3. Miejsce, które chciałabyś zwiedzić?

    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co skłoniło Cię do blogowania? :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Czy masz jakąś inspirację?
    2. Jakie blogi lubisz czytać?
    3. Jaki jest twój wymarzony zawód?
    4. Gdzie widzisz siebie za 15 lat ? :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie najczęściej robisz zakupy? Kto jest twoja inspiracją?

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Przejrzysty wygląd i zdjęcia. Podoba mi się tutaj!♥ Obserwuję, może rewanż?

    Pozdrawiam Last Dream *klikk*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie się czytało :)
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram