Co warto mieć przy sobie tego lata

piątek, lipca 01, 2016

Cześć wszystkim z racji tego, że już tydzień temu rozpoczęły się wakacje postanowiłam dodać post dotyczący tego co warto  mieć przy sobie tego lata. Oprócz ubrań znajdą się tutaj dodatki oraz biżuteria.

 1. Kapelusze

W tym sezonie jeśli chodzi o kapelusze bardzo modne są modele proste i wygodne np. słomkowe.

 

2. Torby

Zabierz na plaże swoja ulubioną torbę. Pamiętaj im pakowna  tym lepsza.




3. Klapki

W tym roku królować będą klapki. Według mnie są bardzo idealne na lato, a przed wszystkim wygodne.




4.Dodatki 

Znajdą się tutaj dodatki takie jak  powerbank, etui, mini perfumy do każdej torebki.









5. Kosmetyczki

Bez niej chyba każda dziewczyna i kobieta nie wyobraża sobie codziennego funkcjonowania. Więc włóż swoją ulubioną kosmetyczkę do torby i nie obawiaj się, że o niej zapomnisz.

6. Ubrania

Jeśli znajdujecie się na plaży i zrobi się chłodno, lub po prostu zgłodniejecie i chcecie udać się do restauracji, aby coś zjeść warto narzucić na siebie coś delikatnego takiego jak kimono, czy ponczo.






























6. Tatuaże 

Wszystkie dziewczyny szaleją na temat tatuaży, nosiły je gwiazdy takie jak Selena Gomez, Beyonce.








7. Turbany i apaszki

To nie tylko ozdoby, ale i także dodatek który chroni nas przed słońcem.





9. Biżuteria 

Tego lata warto postawić na delikatną biżuterie, warto nosić kilka pierścionków na ręce. Bransoletki niech nabiorą kolorów.


Jeśli spodobał Ci się post skomentuj go i dodaj blog do obserwowanych. 

Zapraszam na mojego snapchata: princess.ros


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Czuje że mam zaległości patrząc na te rzeczy :D
    Pora wybrać się na zakupy :d

    grlfashion.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę nad zakupem kapelusza :D Dużo świetnych rzeczy..ah :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. great post, I love your blog!
    Have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. na mojej wishliście aktualnie znajduje się kapelusz i kimono :D
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kimona najlepsze na lato :)

    http://tworczo-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powerank jest moim niezbędnikiem tego lata!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak musze kupić powerbank :D
    Obserwuje
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę są koniecznie kupić powerbanka! :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie wszystko z tej listy mam, brakuje mi tylko jakiejś apaszki, a kapelusz za kilka dni kurier mi podrzuci do domu :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnóstwo śliczności <3
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bez poverbanka się nie ruszam więc u mnie to podstawa :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. These are all so pretty and useful! Great essentials.

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta sukieneczka *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cuda !
    obserwuje i licze na rewanz ;)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wondershow-volume-mascara-eveline.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram