Kamil Kita

czwartek, listopada 21, 2013

Pytania:
1: Co zawsze musi wyróżniać się w twoim stylu ?
2. Z kogo bierzesz przykład modowy ?
3 Jest jakiś dodatek który musisz mieć zawsze ?
4: Czy twój styl jest luźny czy przeciwnie??/
5. Jaka marka najbardziej ci się podoba
6. Jak byś miał zmienić swój styl jaki by to był ...
7. Czy masz jakas bluzkę ze nikomu i nigdy jej nie oddasz ?

Odp: 1. Motto moje które noszę każdego dnia na sobie : Uwierz w siebie bo ja wierzę w ciebie.
 2 Od nikogo nie biorę przykładu sam tworzę własny styl . 
3. Tak Moje motto już mówiłem.
 4. Bluzy czasami luźniejsze ale ładnie musi na mnie leżeć i przylegać do ciała bardziej. 
5. Adidas. 
6 Zobaczycie w 2014 gdy wyjdzie kawałek.
 7 Tak No chyba ,że nie daj Boże bym umarł to miałaby bluzę moja mama i mój młodszy brat bo dziewczyny nie mam a tak serio normalnie to w życiu nie oddam ja mam żyć wiecznie nie na chwilę. Kocham tą bluzę 


 Na pytania odpowiedział sam Kamil Kita z pewnością większość z was go zna a oto tekst jego piosenki , która wyjdzie już w 2014 roku , ja nie mogę się doczekać xD : Nerwy i agresja..Miłosna obsesja..
Nasza miłość już dobiegła końca..
ściany się sypią mury i lustra pękają..
słowa już milczą nie słyszę twego głosu
brakuje mi ciebie.. Kocham cię naprawdę przecież
za każdym razem to było na poważnie....
słyszę ten fortepian i wedle niego... twój głos..

Lecz nadal spoglądam na wspólną przeszłość
i myślę ,że wiesz nigdy już nie będzie jak dawniej
Przecież zawiodłem ciebie i ty mnie...
Dla Ciebie to smutne bo już nigdy nie usłyszysz
słów ode mnie : Kocham Cię.
Mogę sięgnąć po wódkę lub narkotyki
I zapalić puszczając naszą przeszłość z dymem
już nigdy nie poczuję twojego serca tylko wylaną agresję
z tego miejsca..
Alkohol mnie już wykańcza ...
lustra pękają... znów..
ściany się burzą..
Śnieg pada podczas słońca..
wszystko jest Kotku inne..
wszystko stało się bez ciebie trudne i dziwne..

Wstaję i upadam te wspomnienie mnie buduje.. lecz
dopiero teraz czuję
jak mi serce pęka... coraz mocniej naprawdę pęka... rozbijam butelkę !.
sięgam po kolejną...mógłbym cię nazwać najgorszą i bezczelną
ale tym razem się powstrzymam .. ta chwila spycha mnie na dno..
Kładę się na ławce i spoglądam na rozbitą butelkę a z niej na wylane promile
i piany z niej wylewającej się tyle że już nie czuję nawet jak mi Serce Dla Ciebie Bije..
To chyba już koniec .. ja zasypiam i budzę się przy tobie..
lecz już Kotku wyglądam inaczej , jestem jako twój Anioł ... i nie powtarzaj mi
,że wszystko będzie dobrze...bo właśnie do Karetki mnie wnieśli.... i proszę cię
o jedno nie zapalaj mi Nigdy Świeczki.


Podoba się mi po pierwszym przeczytaniu z pewnością kawałek Kamila będzie znakomity 
! Uważa tak ktoś ?? Bo ja tak i czekam na komentarze xD 

R. <33 

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram