KOSMETYCZNE NOWOŚCI

sobota, lutego 10, 2018

Witajcie!
Przychodzę dziś z nowościami kosmetycznymi, które skończyłam właśnie testować. Nie jest to żadna promocja, lecz zwykły post z mojej inicjatywy. Niektóre kosmetyki pokochałam bardzo, drugie zaś zdecydowanie wcale nie przypadły mi do gustu.
Nie przedłużając zapraszam.....


FIXING POWDER

Jest to produkt, który zyskał moją sympatie. Bardzo lubię go stosować z racji, że dobrze utrwala makijaż, można go stosować do korektora jak i również podkładu. Zależało mi na tym, aby utrzymywał się dłużej i trafiłam, a dodatkowy plus to jego cena, która wynosi ok.  13 zł


COLLAGEN WEAR VOLIUME MASKARA


Jest to produkt z którym się nie polubiłam. Jego konsystencja sprawia, że moje oczy łzawią. Kupiłam go w pośpiechu, ale wcześniej czytałam pozytywne komentarze na temat tego produktu, niestety moja opinia jest zupełnie odwrotna.

 BRONZER


Kolejny produkt, który zupełnie się sprawdził, przede wszystkim jest delikatny i matowy, nie zapycha mojej cery, jego zapach jest cudowny. Kosztuje ok 25 zł, jego cena nie jest wysoka a starcza on na bardzo długo, używam go już od kilku miesięcy, a jest prawie nienaruszony.

KOREKTOR PERFECT STAY

Lubię ten produkt, ponieważ dobrze kryje moje niedoskonałości, jedynie w pośpiechu wzięłam numer 002, który jest zdecydowanie za ciemny więc używam go z jaśniejszym korektorem, ale jeśli chodzi o jego krycie jest naprawdę dobre, chodź produkt szybko się kończy.


WĘGLOWY PEELING

Jest to mój numer 1 jeśli chodzi o peelingi, po użyciu moja skóra jest gładka i mięciutka, a dzień po jego użyciu na mojej twarzy nie pojawiają się różnego typu niedoskonałości skóry, jak w przypadkach innych peelingów, których używałam.


FLAWLESS 3 RESURRECTION EYESHADOWS

         Bardzo lubię tą paletkę, chodź mam ją dopiero od około tygodnia, to makijaż jaki nią wykonałam bardzo mi się spodobał, cienie są dobrze na pigmentowane, są długotrwałe.
 Paletka zawiera 32 cienie. Idealna do wykonania makijażu dziennego, ale również wieczorowych i okazjonalnych. Posiada wygodne opakowanie z lusterkiem, które nada się w podróży.

LASTING FINISH BREATHABLE

Produkt, który szczerze pokochałam! Jest to podkład z firmy Rimmel. Dlaczego tak bardzo przypadł mi do gustu? Po jego aplikacji, cera wygląda naturalnie, nie daje efektu maski.
Jako, że jestem osobą, która ma problemy z trądzikiem, szukałam czegoś co będzie dobre dla cery trądzikowej, i jak się okazało ten podkład sprawdził się, nie zapycha mojej skóry przez co pojawiały się na niej nieproszeni goście. Polecam go każdemu!

Używaliście któryś z powyżej wymienionych produktów? Jeśli tak to koniecznie dajcie znać jakie są Wasze opinie.

You Might Also Like

2 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram