5 lat bloga THE ROSE STYLE

czwartek, lutego 22, 2018

Tak, kochani to już dziś mija dokładnie 5 lat odkąd powstał ten blog!
Przechodziłam przez różne etapy, a blog razem ze mną i oczywiście Wy także. Wiele zmian nastąpiło w moim życiu jak tutaj w sieci również  zmiana nazwy ( a było ich parę), czy całego wyglądu! 
Mam nadzieję, że te zmiany wyszły na dobre.
Jak co roku przychodzę z podsumowaniem całej swojej pracy ją wkładam w tego bloga ( tak, czasami zupełnie nie mam na to zapału)
 Jak dziś pamiętam, jak wyglądał proces zakładania tego bloga i ani trochę nie żałuję, że powstał stał się moją największą pasją i chodź były momenty, że chciałam go usunąć nigdy nie dawałam rady, aby to zrobić i szczerze mówiąc cieszę się, że tego nie zrobiłam bardzo bym tego żałowała.


STATYSTYKI 

Łączna liczba wyświetleń; 66681
Liczba komentarzy; 883
Liczba obserwatorów; 85




Chciałabym podziękować wszystkim osobą, które są ze mną od początku, albo nawet do krótkiego czasu. 
Każdy pozytywny komentarz, wyświetlenia dodają mi powera do dalszego działania. 
Mam wielką nadzieję, ze czekają mnie kolejne tak samo wspaniałe lata jak te 5, które minęły błyskawicznie.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Tworzysz coś wspaniałego, kontynuuj to nadal. Bardzo ślicznie wyglądasz, cieplutko pozdrawiam i życzę kolejnych jubileuszów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, 5 lat to bardzo długo! życzę ci kolejnych 5 ! <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Gratulacje ! Obyś jeszcze dłużej wytrzymała :) Trzymam kciuki !
    http://by-tala.blogspot.com/2018/02/zurawina-i-kawa.html

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram