FIRST MAKE UP

czwartek, lutego 15, 2018

Cześć!
To mój pierwszy taki post, kiedy chce się Wam pochwalić swoim makijażem, którym bardziej zaczęłam interesować jakoś od kilku dobrych tygodni. Na początku mówię, że wciąż się tego uczę i z pewnością będę robić to, aż do końca swojego życia, jak mówi przysłowie " Człowiek uczy się przez całe życie" zupełnie coś w tym jest. Może nie jest to specjalny makijaż, ale ja tak szczerz mówiąc robiłam go z nudów, użyłam wielu kosmetyków z poprzedniego wpisu klik.
Do makijażu oka użyłam paletki Flawless 3 Resurrection z MAKEUP REVOLUTION
i jak też pisałam we wcześniejszym wpisem jest naprawdę świetna, łatwo się rozprowadza, a cień pozostaje naprawdę na długo.
Jak mówiłam zawsze, że nie posiadam żadnych innych zainteresować poza moim blogiem to oficjalnie mogę to zmienić, ponieważ do tej krótkiej listy dochodzi właśnie makijaż. 
Mam nadzieję, że kiedyś nauczę się wykonywać takie piękne makijaże, jak te wszystkie dziewczyny na Instagramie. 
Dajcie mi koniecznie znać w komentarzu, czy chcecie aby takiego typu posty pojawiały się częściej.




Na sam koniec odsyłam Was na mojego Instagram'a (@rozadryzner) oraz snapchata (princess.ros)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jak na poczatek moim zdaniem jest swietnie. Dobrze ze od razu nie nalozylas na siebie tyle tapety ze sciekalo. Na razie rob to powoli i nie szalej :) oby tak dalej :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatny makijaż :D Ślicznie w nim wyglądasz.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram