Second tattoo

niedziela, lutego 04, 2018

 Cześć!
Przyszedł czas na obiecany post, którym jest mój nowy tatuaż no może nie już taki nowy...
Obiecałam go już dawno... i dziś nadchodzi ten dzień kiedy chce Wam go pokazać, chodź niektórzy mogli zobaczyć go na moim Instagramie (@rozadryzner), jeśli oczywiście mnie obserwujecie, a jeśli nie to zapraszam!
Swój drugi tatuaż zrobiłam 02.12.2017r, więc minęło już 2 miesiące od czasu kiedy upiększa on moje ciało.
Wiele osób jest z pewnością przeciwnych co do 16-nasto latki, która ma tatuaże, ale mnie ta opinia zupełnie nie interesuje, bo chce przeżyć swoje życie najlepiej jak tylko się da to zrobić i kiedy ktoś pyta jak będę z tym tatuażem na starość wyglądać zawsze odpowiadam, że jak osoba, która w młodości miała odwagę by go zrobić.


Osobiście kocham tatuaże, i z pewnością na moim ciele pojawi się jeszcze niejeden, ale może zaczekam z tym do ukończenia 18 lat, ale kto wie czy tak faktycznie będzie czy jakieś piękne małe dzieło pojawi się wcześniej, niż dopiero po 18-nastce.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. kiedy miałam 15 lat, zrobiłam sobie taką nutkę na palcu sama, tuszem kreślarskim i igłą :D do tej pory go mam, chociaż minęło już tyle lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sadze ze o to malenstwo nikt nie powinien sie czepiac a jesli rodzice pozwalaja to inni nie powinni miec problemu :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy tatuaż :) bardzo podobają mi się takie małe tatuaże w różnych miejscach! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również podobają się takie małe tatuaże, może sama kiedyś zrobię. Nie przepadam za tatuowaniem dużych powierzchni ciała. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy tatuaż :) Ja skusiłam się na odrobinę większy i mam pomysły na kolejny :) https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram