Gdzie jestem dostępna ?

poniedziałek, kwietnia 11, 2016

Cześć ! 
Jakiś czas temu, dostawałam pytania na jakich social media się znajduję, wszystko  znajduję się w zakładce "Kontakt", ale i zaraz obok, na przyciskach które przeniosą was zaraz do moich social mediów.
Jednak mimo tego, postanowiłam dodać ten post gdzie jeszcze raz napiszę, gdzie się znajduję.

Fanpage -KLIK
Używam go od dawna, najczęściej dodaje notatkę, gdy na blogu pojawi się coś nowego.
Zapraszam was do polubienia ♥

Instagram - @rozadryzner - KLIK

Snapchat - princess.ros



 Ask.fm - KLIK

Tumblr - KLIK

 
 Zapraszam na moje social media.

Jeśli spodobał Ci się blog dodaj go do obserwujących!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Co do ask'a to polajkowałyśmy parę odpowiedzi :) Zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem najaktywniejszy chyba na snapie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć gdzie Cię znaleźć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram