Fashion flowerssss!

wtorek, maja 21, 2013





Mam dla was nową stylizacje czyli jest to :
Bluzka , która prześwituje , najlepiej założyć pod nią bokserkę , ale ja jej niestety nie mam, jak widać jest też także spódniczka w kwiatki , które są teraz bardzo modne ! Moje buty to koturny z ćwiekami bliższe zbliżenie ich jest w którejś notce !Całość zdobi czarna marynarka z podwiniętymi lekko rękawkami tak jak widać na zdjęciach.Do tego czarna torebka najlepiej taka wielka jak na pierwszym zdjęciu a moją głowę zdobią okulary przeciw słoneczne takie jak na zdjęciach a fryzura to kok !
Jak wam się podoba ?napiszcie swoje recenzje w komentarzu jak i do tej notki i tych starszych !


R.

You Might Also Like

0 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram