See you in September

poniedziałek, sierpnia 27, 2018


Wakacje dobiegają końca, pozostał nam jedynie ostatni tydzień odpoczynku i powrót do szkoły.
Sama nie mogę uwierzyć, że te 2 miesiące minęły tak szybko i zaraz znowu usłyszymy szkolny dzwonek. Obiecałam sobie, że nadrobię swoje zaległości tutaj, ale jak zwykle mi to nie wyszło, gdyż korzystałam z każdej chwili, aby spełnić te wakacje aktywnie. Wyjechałam na wakacje, spędziłam czas z rodziną leżąc na plaży, poszliśmy wspólnie do parku linowego, co było dla mnie wyzwaniem, gdyż boję się wysokości, swój czas spędzałam także z przyjaciółmi na wspólnych zdjęciach, albo rowerkach wodnych, które są naprawdę fajną atrakcją. 
Wakacje mogłyby jeszcze trochę potrwać, abym mogła zrobić jeszcze kilka innych fajnych rzeczy, które zaplanowałam sobie na ten 2-miesięczny okres, ale także czuje mały stres przed drugą klasą liceum, chodź też żyję nadzieją, że nie będzie tak źle jak to sobie wyobrażam.
Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z sesji, którą zrobiłam z Karoliną, kilka dni temu może tydzień... nie pamiętam kiedy dokładnie. Zdjęcia bardzo mi się podobają a to wielka nowość!
Bawcie się dobrze w te ostatnie dni wolnego i mam nadzieję, że do zobaczenia niedługo!












You Might Also Like

5 komentarze

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram